ارمیاارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

ارمیا پسمل خوشمل بابا و مامان

نظرات (2)

مامان ارمیا
17 بهمن 92 3:59
سلام .خوبید. خدا گل پسرتونو براتون نگه داره خیلی نازو عزیزه. به وبلاگ پسر منم سر بزنین خوشحال می شه. راستی من شمارو لینک کردم خواستین شمام این کارو کنین .ممنون منتظریم.........
نرگس شهرودی
25 اسفند 92 9:52
یه سلام گرم به مامان گل ارمیا جون که دوست عزیزمه و خیلی باهم خاطره داریم. بعد هم سلام گرم به همسر عاطفه جان و ارمیا فسقلی .امیدوارم خوب و سلامت باشید و روزای خیلی خوبی رو در پیش داشته باشید. یادم نمیره که عاطی جون به خاطر این پسر گل چه سختی هایی رو تو دوران دانشجوییش به جون خرید و من و بچه های دیگه چقدر نگران ارمیا کوچولو بودیم. وقتی عکساشودیدم خیلی خوشحال شدم. ماشاله خیلی خوشگل و نازه و خیلی هم شبیه مامانشه هم خوشگل هم شیطون( از چشماش معلومه) . خدارو شکر میکنم که صحیح و سالمه و از خدا میخوام همیشه صحیح و سلامت باشه و خدا براتون حفظش کنه. انشاله به زودی بتونم از نزدیک روی ماه عاطی جونم و ارمیا فسقلی رو ببینم . پیشاپیش عید نوروز و هم به خانواده ی کوچولوتون تبریک میگم و آرزوی میکنم همیشه سلامت و شاد و خوشبخت باشید.